Velkommen til FysioDanmark Kolding

Behandling, genoptræning og træning.

Vi åbner op for træningscenteret mandag d. 8 Juni
Vi åbner træningscenteret op, med de forbehold der nu bliver givet fra Regerings side

Klinikken har telefontid mandag til torsdag mellem kl. 8.00 til kl. 12.00 og igen 12.30 til 15.30 og fredag kl. 08.00 til 13.00 med mulighed for at tale med fysioterapeut.
Vil du vide mere om Behandling og konsultationer under COVID-19 – hvad betyder det for dig som patient hos FysioDanmark, så tryk her


Åbningstider

Mandag - torsdag kl. 08.00 - 18.00
Fredag kl. 08.00 - 14.00

Telefontid:
Mandag - torsdag  kl. 08.00 - 12.00 og 12.30 - 15.30
Fredag kl. 08.00 - 13.00

Tidsbestilling og -afbestilling
Tlf. 75 52 30 63

Fysioterapi

Hos FysioDanmark er du i de bedste hænder:

  • Du bliver tilbudt de bedste og nyeste behandlingsmetoder
  • Du er sikret behandling af veluddannede og fagligt dygtige medarbejdere
  • Du tilbydes den samme kvalitetssikrede behandling i hele Danmark på alle vores 60 klinikker

FysioDanmark er en frivillig sammenslutning med i alt 60 førende fysioterapi klinikker. En vigtig del af FysioDanmark samarbejdet at dele viden og erfaring på tværs af klinikkerne og kædens mere end 400 fysioterapeuter. Dette gør, at du som patient hos en FysioDanmark klinik altid kan være sikker på, at du modtager den bedst mulige behandling baseret på den nyeste faglige viden.


Klik her

Facebook news

💪Bækkenløft variationer💪

Vores medarbejder Daniel viser her nogle bækkenløft variationer hvor der er fokus på bækkenvip - Som mærkes i baller og baglår
...

💪🏋️‍♀️SKULDERØVELSER 🏋️‍♀️💪

Vores medarbejder Daniel viser her nogle skulderøvelser inden for bl.a. Scapsion, skulderpres og Arnold pres

1️⃣ Scapsion/fleksion med vægt I forskellige retninger. Start med lav vægt, langsom progression i bevægelsen.
Reps: 3 x 10 +/-

2️⃣ Skulderpres med vægt I forskellige retninger. Start med lav vægt. Progressionen i denne øvelse er ændret retning, start med skulderpres lige op. Når der er behov for øget sværhedsgrad/progression begynd langsom at køre vægt lidt ud for kroppen som vist.
Reps: 3 x 10 +/-

3️⃣ Arnold press med vægt. Start med lav vægt. OBS på rotationen i bevægelsen.
Reps: 3 x 10 +/-

OBS: øvelserne skal ikke give kendt stærk smerte, under eller indtil 24 timer efter.
Langsom og kontrolleret bevægelse!
...

Load more